12. aug. 2012

Storebrors svendegilde


Min sommerferie er snart ved at være slut, starter på studenterkurset i Herning på torsdag. Jeg glæder mig til at få startet i skole igen, men jeg glæder mig endnu mere til de to år er overstået og jeg kan komme videre på universitetet, eller hvad jeg nu finder på jeg skal.

I fredags holdte min yngste storebror svendegilde, han er lige blevet færdig med sin uddannelse som elektriker, og det skulle jo fejres med stor fest. Vi var omkring 70-80 mennesker, og to af mine veninder var også inviteret, så det var en rigtig hyggelig aften.

Her de næste par dage inden jeg starter i skole skal jeg bruge det meste af min tid i køkkenet, skal have bagt madpakkebrød, rugbrød, frikadelleboller og pølsehorn til fryseren. Så der kommer en masse opskrifter ind. Udover at jeg skal bruge tid i køkkenet, har jeg også aftalt med en veninde at vi skal træne i motionscenteret, vi startede ud i fredags, så nu må vi bare huske at komme afsted ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar