30. aug. 2012

Tiden går og går

.. Og man får den aldrig tilbage, den tid der er gået. Sådan er livet, der er intet at gøre ved det. Udover selvfølgelig at få det bedste ud af den tid man har. Jeg tænker tit over hvad jeg har lyst til, og hvad jeg ikke har lyst til at bruge min tid på.
Lige for tiden har jeg slet ikke tid og overskud til at skrive om de spændende ting der sker i mit liv, jeg gerne vil have skrevet ned på min blog. Men sådan er det bare, det er der ikke noget t gøre ved. Tiden er gået, men lige nu har jeg tiden, så lige nu vil jeg bruge tiden på noget jeg har lyst til lige nu: at skrive et indlæg.

Jeg har, for et par timer siden, sendt min bærbare til reperation igen. Denne gang kunne jeg ikke lukke skærmen ned uden at knække noget af hjørnet, meget besynderligt. Men så havde den desuden også et gammelt problem med højtalerne som har været der lige siden jeg købte den for et år siden. Skulle aldrig have købt den Asus, skulle bare have holdt mig til Apple. Jeg er og bliver en Apple elsker. ;-) Jeg bruger flittigt min 'nye' iPad, har den med på skolen hver dag til mine notater, og i fritiden bruger jeg den til fjernsyn, avis, bøger, magasiner, videoklip, musikvideoer, musik, facebook og selvfølgelig til at blogge på lige nu. Synes dog ikke Bloggers system fungere optimalt på iPad, så overvejer lidt at rykke over til Wordpress eller lign. Men det bliver ikke lige for tiden, da min bærbar jo er til reperation. Nu må vi se hvor længe der går med det..

Ville helt vildt gerne have smidt mine nye opskrifter ind, og nogle billeder en af mine veninder tog af mig for nogle uger siden, men min iPad har ikke lyst til det samme som mig. Eller det er nok ikke min iPad, men Bloggers system der er noget i vejen med.

XOXO

1 kommentar:

  1. Vi vil have opskrifter, søde Mille!!!:-D

    http://smilanne.blogspot.dk/ - blog om TRÆNING, MOTIVATION og SUNDHED

    SvarSlet