29. mar. 2013

Ny brugt bil?!

Jaaaaaa, jeg har planer om at købe mig en lille bil nu hvor min ældste storebror flytter væk fra byen, og er i fuld gang med at sælge hans bil. Jeg har nemlig været så heldig at måtte låne hans i ny og næ, og ellers har jeg måtte låne en af mine forældres to biler. Men nu skal det være slut med at låne. ;-) Jeg bor hjemme, og har planer om at gøre det mindst et år endnu. Så hvorfor ikke købe en brugt bil? Sådan jeg er fri for at spørge om jeg må låne hele tiden. Ulempen ved at skulle have sin egen bil er selvfølgelig udgifterne. Jeg leder bare efter en bil som kan tænde når man drejer nøglen, ligemeget hvornår. Og så skal den selvfølgelig køre langt på literen, og ikke koste alverden i forsikring.. Det er bare svært, når jeg ikke vil ofre mere end fem-ti tusind på det. Men den jeg helst vil have er en VW golf, er næsten ligeglad med om det er en 2, 3, gTi, og hvad de ellers hedder - vil bare gerne have en lille golf at drøne rundt i. Men man kan jo ikke få, lige hvad man peger på, så nu må vi se hvad og om det bliver. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar