2. jul. 2013

Sommerferie 2013


Jeg fik overstået mine to eksaminer fremragende, efter mig egen mening. Endte med et 10-tal i religion og et sikkert 7-tal i biologi, så jeg er godt tilfreds! Nu glæder jeg mig bare til næste år, hvor den røde hue sidder på mit hoved, og alle eksaminer er overstået. Efter den nuværende bekendtgørelse kommer jeg op i tre skriftlige, og tre mundtlige næste år. Så det er ikke så slemt, jeg kan slet ikke vente med at blive færdig. Lige nu kunne jeg godt springe sommerferien over, og så bare fortsætte sådan jeg kan blive færdig! Men det bliver nu godt nok at få en pause fra alt det skolearbejde. 

Jeg har nu, faktisk haft ferie i næsten 14 dage. I sidste uge var jeg til tre studentergilder, ved tre af mine bedste veninder, super hyggeligt. Men fik desværre ikke taget nogle billeder, sådan går det jo nogen gange. Denne uge (27), skal jeg få til at gå med at arbejde lidt, og ellers skal der pakkes og gøres klar til endnu en ferie i Lazise ved Gardasøen (Italien). Men først i næste uge, tager jeg lige en smuttur til København med min barndomsveninde Nana (som i øvrigt var en af studenterne), da hun skal over på den Amerikanske ambassade og have visum, for hun skal til USA som au pair et års tid nu her. Og så er min storebror flyttet derover, så vi kan bo ved ham og hans kæreste. 

Torsdag aften (uge 28) kører jeg sammen med min lillebror og mine forældre mod Italien med vores campingvogn, og så regner vi med at være i Lazise lørdag morgen, hvis ikke fredag aften. Det afhænger jo af trafikken. Efter en uges tid dernede, kommer min veninde Pernille så med flyveren, og så flyver vi sammen hjem, bare mig og hende, mandag i uge 31. Vi bliver begge nød til at tage hjem, da vi skal arbejde under Vildbjerg cup. 

Den sidste uge af sommerferien, tager jeg lige en ferie mere sammen med en anden god veninde. Vi har endnu ikke bestemt hvorhen turen går, da vi regner med at tage en afbudsrejse. Det skal nok blive en god sommerferie, nu glæder jeg mig bare til at komme rigtig i gang med den. :-) 
God ferie til jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar