28. okt. 2013

Forstadsdrømme


Så er de gode gamle drenge kommet på gaden med endnu et album. Og de gør det igen! Nogle er bedre end andre, og 'Pænt Nej Tak' er et kæmpe pænt nej tak herfra, den kunne de godt have lavet bedre - men de kan jo ikke blive ved med at komme igen og igen, så jeg er ganske godt tilfreds og meget af det på det nye album 'United' er ganske godt. I hvert fald ved jeg at 'Forstadsdrømme' vil hænge i mine øre i et par uger endnu. Original dansk popmusik, så er jeg glad ;-)

Sidste år var jeg så heldig at opleve Nik og Jay live i Ringkøbing hallen sammen med min bank, et super fedt event og drengene gav den så meget gas, ligesom de altid gør når de er på scenen. Jeg har flere gange oplevet dem på festivaler, og det er noget af det fedeste (selvom de begge er meget arrogante og selvfikserede), de formår virkelig at skabe en fest for os som er vokset op med dem i ørene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar