23. okt. 2013

Lidt nyt til garderoben


En af de blogs jeg bliver ved og ved med at læse er Sofies blog, og her den anden dag 'kom jeg til' at bestille to af hendes fine designs ved Envii hjem. Jeg havde kigget på kjolen i lang tid, faktisk siden den kom ud første gang (mener det var engang i foråret). Men nu skulle det være! Og den sidder lige som den skal, så nu tror jeg også at jeg har fundet den lille sorte jeg altid bare vil hoppe i ved tøjkriser. 
Sølv glimmer t-shirten tror jeg lige jeg skal have liggende lidt i skabet endnu, inden jeg tør bevæge mig ud i den, den er super fed, den skal bare bæres ved den rette lejlighed. 

En anden ting jeg beundre ved Sofie (altså udover hendes skønne designs), er hendes måde at blogge på. Hun blogger om alt og intet, og hun formår altid at fange mig som læser og gøre hendes hverdag interessant, selvom hun (fx) bare har haft tømmermænd hele dagen. Hun fortæller om godt og skidt i livet, og opstiller ikke en facade for hendes læsere. Tjek hendes blog ud hvis du synes - Sofies blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar