26. maj 2014

Anmeldelse: Mazzolis Caffé & Trattoria - Tivoli


I påskeferien var jeg en smuttur i storbyen sammen med min familie og min veninde Pernille. Fredag eftermiddag var vi alle i Tivoli, hvor vi prøvede en masse forlystelser. For at slutte aftenen godt af havde min storebror bestilt bord på den nye italienske restaurant som ligger inde i Haven, til venstre for hovedindgangen.  


Restauranten var helt nyåbnet da vi var derinde i påsken, derfor var der ikke specielt god service, men mon ikke det bliver lidt bedre når de får noget mere rutine. Men maden var rigtig lækker, til forret fik jeg krabbekød på ristet brød med advokadomos - der var lidt, men det smagte rigtig dejligt. Til hovedret fik jeg en spagetti-ret - ikke noget jeg har lyst til at skrive mere om her. Jeg ville hellere have haft to forretter i stedet for ;-) Men de andre fik hhv. pizza og kokkens tre retter - og det smagte rigtig godt.



Selvom spisen ikke var det bedste vi havde prøvet, var det en rigtig hyggelig atmosfære - måske også fordi vi sad i et rum, kun med to andre borde. For i det store lokale virkede det som om musikken var alt for høj, og derfor snakkede alle også højt og det var en trykket lyd. Men stemningen var der bestemt ikke noget galt med.



Tivolis nye italienske resturant får desværre ikke top karakter i stjerner fra mig, servicen var ikke på plads og man må bare ikke løbe tør for cola i baren - det duer ikke.

To ud af fem stjerner
* *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar